inte kladdkaka okej ?

it's all fine liksom !

daddy och jag har precis stått nästan klart i köket iaf, vi håller på och laga lite goo fredagsmat tills alla kommer hem sen , hoppas den uppskattas ju ! Men lite trevligt äre iaf när man kan göra sånt tillsammans, lite mys sådär .. Sen när man inte är hemma så ofta så får man passa på att umgås när som ju :)

Tänkte iaf berätta att jag smakade på ballerina kladdkaka förut & jag är mest besviken faktiskt, själva kexet var ju gott, men geggat i mitten, vet i fan vad de skulle föreställa , de kladdiga i kakan antar jag, men de smakade mest grädde :( nä usch och fy !

Sen så klickade jag och syster hem lite från Nelly förut, satsade på ett par härliga pumps som jag hoppas sitter som en smäck, najs kommer dom vara till brun bara ben iaf :)


(Alla tummar ner liksom ! bilden är lånad från google )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0