inställda lektioner= torsdags mys :)

kom hem för en stund sen nu . jo de var så att dom 3 sista lektionerna blev inställda så de var bara att pallra sig hem efter nationella, som jag inte har en aning om hur de gick, hoppas på bra iaf, men känner liksom att jag inte har en susning..

Idag blire iaf chill- i- dill dag, ska inte göra ett skit, är så förbaskat trött att jag inte orkar ens stänga på en film, vilket jag borde nu efetrsom de bara är skit på tv:n fram till typ 3, sen ska jag nog dra igen mina gardiner så jag får lite myspys .. fint ska de va :)

Imorgon drar jag hem iaf, i can't wait ! dock ser de ut som en fullspcäkad helg vilket jag inte tycker om .. men vi får se helt enkelt vad jag hittar på.. lite kalas blire iaf, de är jag säker på :)

sitter och kollar igenom lite bilder från egypten med, gosh gosh vad jag längtar till sommaren.. bara vara brun alltså .. ack vilken härlig känsla, värmen och allt !♥

 

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0