fredags mys .

okej det har varit ett par riktigt härliga sista dagar på sportlovet nu , mina sötnosar kom ju hit och det blev lite kalas & fina paket på de , tack så mycket brudar ! ♥
Sen stannade mina finingar från skolan kvar och sov över och hade de riktigt mys med lite sällespel och film , det får vi göra om !

Har även slagit lite smällar i att träna och sånt, ätit med för den delen så det jämnar nog ut sig.. Man får ju passa på när man är hemma liksom ;)

Även tagit tag i det och klippt frippan idag , kunde blive bättre , men vad ska jag säga.. Det var riktigt välbehövligt, dock blev luggen lite kort.. Eller nu ska ni inte tro att jag klippt lugg, för de har jag verkligen inte ;) Men klippte upp min långa så nu hänger den inte riktigt med bakom öronen och i frisyren, de tycker jag inte om.. Men de växer ju !:D

Take Care peeps !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0