en ledig onsdag (Y)

jodå , här är jag nog sämst med uppdateringar , och egentligen har jag massor att berätta men ingen ork ..

Är iaf ledig idag , efter att en lektion blev inställd så lyckades vi få med våra andra lärare att ställa in dom andra 2 med , så vi fick lite hemuppgifter istället, så jag njuter verkligen , sitter fortfarande i pyjamasen och hare gött :) Ska dock till skolan om en timme för att möta upp gellan , ska köpa lite alla <3-dags present till min käraste :)

I helgen var jag iaf i halmstad för er som missat de (?) agerade mest städtant till den skitiga lyan kim och hennes kompisar skaffat sig ;) men efetr att jag och mammsen fixat och donat lite så började de faktiskt se ut som ett riktigt fint hem , ska iaf bli kul att åka ner lite senare och se vad dom gjort, om de fortfarande är fint ;)

 

Blev också ett stopp förbi ullared på vägen hem, man får ju faktiskt passa på när man är så nära ju , inte varje dag man åker dit.. Så fick med mig lite fina grejer hem , lite reakläder, haha jaa, då tänker man fasen , rea på ullared, men jag har faktiskt fyndat för billigare pengar i stan än på ullared, så det är ju faktiskt inte så billigt trots allt, lite födelsedags presenter hängde också med, till både mig själv och några andra :) Inte så långt ifrån nu ju;)

 

Idag ska jag iaf ta det lugnt, städa och tvätta lite.. Sen får jag la ladda upp tills nationella imorgon, eller nationella och nationella, vet i fasen vad vår svenska lärare sa att han kallade, men alla andra här i kalmar är iaf lediga, resursdag .. medans vi andra måste gå :(

 

Take Care så länge iaf :)


(Bättre sent än aldrig , men en bild från metro i think :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0