4 mindre jordbävningar

det har faktiskt varit en ganska skrämmande natt.. haha , kanske inte precis som de är i chile just nu med allt , men något halvt liknande har vi haft i vårt hus under nattens gång .. vilket har resulterat 4 små jordbävningar i vårt hus ^^ haha . näe men skakat ordentligt har de gjort iaf ! men snön är borta från taket nu ju .. de enda positiva !

En till mer lycklig grej är att vi har små grästussar på gården .. dränkta i vatten men de spelar ingen roll, nu känns de dock som snön kommer försvinna iaf .. vilket gör de lite bättre enligt mig :) Dock har vi ju stora högar med snö på gården som säkert kommer finnas kvar ändå till maj ..

Skola imorgon med.. inte riktigt pepp på't. Men men .. ska ju iaf köpa kort på friskis denna vecka med, så förhoppningsvis så kommer man igång lite :)

Nu ska jag nog ta och krypa tillbaka i sängen en stund.. eftersom alla andra ska göra något, men man är tydligen inte så välkommen längre .. Då får jag la helt enkelt umgås med mig själv och mitt OTH, true friends ;)

Take Care peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0