whats left of summerbreak !

Sommarlovet är faktiskt snart över , om exakt en vecka o 1 timme typ tror jag att skolan drar igång igen.. Jobbigt men sant, ska bli kul o träffa alla igen dock har de varit förbannat skönt o bott hemma o umgås med alla gamla goa vänner :)

De skulle varit ett händelserikt sommarlov, jaa endel saker har ju hänt faktiskt .. dock inte så mycket roligt som jag hade hoppats på .. Har hunnit slite arslet av mig på mitt goa jobb som jag fick på systrarna Nilssons konditori här hemma, satans vad jag kommer sakna alla goa brudar där ! sedan har jag även hunnit med ett par visiter o övernattningar i nya lägenheten i kalmar, lite minigolf spelande o sett nya twilight eclipse filmen, bättre sent än aldrig :) ♥ Sen hann jag även spendera mindre än 24 timmar i tält på öland i regn o skit .. lovet kunde ju som sagt varit lite bättre ..

1 sak att se fram emot på detta lilla sommarlovet som finns kvar, Ullared på fredag ! då jävlar ska de handlas och bränna upp dom sista cashen som finns kvar av förra månadens lön ! haha .

Take Care!

haha jaaa . för att missa att jag hade en annan stor nyhet oxå, var hos frissan igår med o kapa lugg . just so everyone know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0