LAST SUMMER !

sista sommarlovshelgen är faktiskt slut .. och under sommarlovet skulle jag ? haft poolparty,
grillat med vännerna,
vatt på liseberg,
njutit av värmen och
badat till tusen ..

men inget blir som man planerar helt enkelt.. istället har jag tjänat pengar !

Helgen var dock underbar , blev gekås i fredags.. några tusenlappar för mycket gick åt , men allt jag hade bestämt mig för o köpa fick jag med mig hem, & lite till förståss.. haha.. Träffade syster med efter ett par veckor, hon hade köpt med sig en söt as god Marc Jacobs perfym åt mig från prag :) THANK U !♥

Resten av helgen spenderades med mitt hjärta, blev lite kräftfiske o svampplockning.. en o annan fästing fick jag med,första på 10 år typ?

Men de var solklart en riktigt mys helg o kunde inte spenderat sista helgen av mitt lediga lov så.

Idag blir de mesta dels ta de lugnt, städa rummet o packa, lite träning på de ikv oxå !


Take Care peeps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0