workout # 5

en helt okej skön söndag antar jag att denna dag blir ..

drog en sväng till kurres idag på morgonen och styrketränade lite, dock så har/hade jag träningsvärk till tuuusen .. haha, vet i fan vart de riktigt kommer ifrån för så jävla mycket ansträngde jag mig la inte på fotbollen men tydligen vare väl muskler som inte fått röra på sig som kom i kläm ^^ Men dom är nästan borttränade nu , pretty good :) Sprang hem med, eller aah , haha så mycket som benen orkade och knäna höll med, men de blev lite iaf :)

Kanske dags att börja packa inför morgondagen , usch, vill verkligen inte tillbaka till kalmar faktiskt,  man har ju blive ganska van att va hemma med alla nu efter typ 2 veckor och nu ska jag va själv igen :( Fast mamma ska faktiskt med till skolan imorgon och baka och ha sig :) Sen ska vi dra en shoppingrunda och käka på zorbas förhoppningsvis, får se hur mycket vi hinner med innan hon åker med halv 7 tåget .. :/

Klockan ringer iaf 05.10 .. my good !

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0