vote !

sitter i skolan på datakunskapen , gjort färdigt mitt svenskaarbete så om en timma drygt ska vi ner till aulan och rösta fram ngt , ny president tror jag ;p haha , näe men nya elevkåren tror jag de var :) lite trevligt, giltig frånvaro med , de sitter fint ;)

Äntligen fredag efter en riktigt skum vecka måste jag erkänna, men skönt !! Är så förbannat schleten så ska bli skönt o bara komma hem och umgås och hare gött :) Hoppas på att få trycka i mig lite grillat med*hoppas,hoppas,hoppas*  skulle iaf sitta förjävla fint i min mage :)

Imorgon blire ännu en sväng mot vimseby för att hämta upp vår nya soffa, och då menar jag inte familjens utan min och henriks :) Snajs ! :) Bara vänta tills vi får lägenheten i juli sen jävlar ska det sittas :) Detta påminner mig också att jag är skyldig pappsen 300 spänn .. får fixa de , har ju lite annat som måstes köpas nu med, till balen och allt .. Illa illa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0