Too much goodie food this week ..

1 timma kvar tills andra kalaset börjar denna helg så tänkte slänga in lite av de jag har och berätta nu när jag ändå har tid :)

I tisdags så var det ju en liten överraskningsdag för syster som fyllde 20 i onsdags, mammsen &daddy och jag drog upp till Halmstad för att fira henne lite och överraska, vi gick ut och åt middag och hon fick öppna lite paket och vi smällde i oss en tårta jag hade med mig från skolan :)

Onsdagen drog vi vidare till Ullared för att fynda järnet ! Och oj vad dyrt de blev , haha , spenderade mer än vad som var planerat men kom också hem med en halvt ny garderob( vilket betdyer att jag verkligen måste rensa ur min nu för att få rum med all ny skit), även 3 bikinisar fick jag med mig, och en kostade bara ynka 40 spänn, de är ett riktigt kap alltså :)

 

Igår vart det kalas i Jönköping för mammas kusin som fyllde 30 år :) Även där tryckte vi i oss tårta och massa med smörgåstårta, ja fint ska de vara när man är på kalas :)

 

Och om en timma lär jag nog trycka i mig ännu mer mat, potatissallad och kyckling och massa gott står på menyn :) Även en chokladtårta och några taskigt gjorda chokladmuffins gjorde av mig ^^ haha , illa för att gå LP så fula dom blev ^^


(Kimsans 20års tårta :)


(Ruskigt dålig mobilbild, men finklänningen var på när de var 30års kalas)


(Dagens 20 års kalas outfit bild )




(Chokladmuffins med chokladpudding på typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0