shopping with mami !

ifall mina planer som konditor eller något annat skulle gå snett så skulle jag iaf bli en utmärkt städare, en väggdammsugare ! för idag har väggarna dammsugits som aldrig förr och jag hoppas att alla rötna spindlar som hunnit komma hit under lovet åkte ner i dammsugarpåsen !

Första skoldagen sen lovet idag iaf , kändes sådär, var mest lite less på att vara tillbaka i kalmar, vara ensam i min jävla källare o mest glo .. någon som förstår att jag längtar till maj då jag får flytta hem igen ?! :D eller till juli då vi får en egen RIKTIG lägenhet :)

Mammsingen var ju iaf med o fick vara med o baka och styrt, lite wienerbrödsdeg och bullar och längder fick hon göra och hon var nog mer än överlycklig att få vara där och tror hon var kalas nöjd :) Kan nog förbereda mina klasskamrater på att hon lär nog komma varje termin nu ;p haha

Blev en runda på stan med mami också, och en lååång middagstur på Zorbas, tror vi rullade ut därifrån alltså, hade iaf ruskigt ont i magen :( eller kanske de var mättnaden som spökade ;) Sen efter att vi var lite besvikna då vi inte hittat något på stan så drog vi av alla ställen till kappahl och fyndade loss, köpte mig 3 par trosor och ett linne för 70 spänn ;p haha .. fint ska de va !

Sen blev de att vinka av mammsen, gå och handla vilket var ruskigt trist och fick bara med mig skit hem typ , o då menar jag inte dåliga saker utan lök, bröd och mjölk typ ? skit .. Sen hann jag även att bestämma mig för att jag ska dra hem imorgon på en liten fotbollsträning, hinner dock bara vara med en timme eftersom tåget inte kommer in förens 6 :( men men , tar iaf tag i saken , sen får jag ju komma hem också, extra plus i kanten :)

Nu borde jag verkligen krypa ner, varit en full dag verkligen och sovit en timme typ hela natten , illa.. Så jag kommer nog sova ruskigt skönt inatt ;)

Take Care and sleep tight ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0