no fun?

känner mig lagom värdelös just nu och tycker synd om er som fått läsa all tråkig gammal skit i flera dar utan uppdateringar .. Har ju faktiskt gjort lite om dagarna, dock inte orkat blogga ? dooh !

 

Kan ju berätta smått om helgen, blev en sväng igen till vimmerby med mor o far , trevlans ! Mammsingens och mitt lördagsnöje o vi ska även dit nästa helg med för er som veeerkligen vill veta ^^ Blev o hämta min och Henriks soffa och även köpa en fräsig lampa som jag hoppas han kommer gilla då han inte sett den än ;) höhö ! Grön o fin ären iaf, mosaik med, fräsigt värre :)

Söndagen blev en mysdag med lite sälle av OTH ♥ :)

 

för den som undrar vad denna vecka har o erbjuda så står de lite nationella i engelska på schemat och liten sleepover med girlsen :) & sen tror jag även de var bokdagen med på torsdag kanske ? då jävlar ska de firas med boktårta iaf :)

 

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0