lite soffa lite fotboll?

ja här är de ganska dött som ni märker, händer lite annat fast egentligen ingenting.. Dagarna går dock för fort för de , och idag är ju lovet sista dag , nästa lov är iaf sommarlov !! :)

Gårdagen blev en sväng till jysk för att titta på en soffa till lägenheten, ja när man inte är rik får man planera sånt och köpa lite i taget, som tur är får vi ju lägenheten i juli fast flyttar inte riktigt in förens i augusti skulle jag tro så då har man ju lite tid på sig :) Kan ju inte heller slänga ut en förmögenhet på en soffa som man egentligen vill ha så man får vara smart :) Vi ska dock fundera ett par dagar till innan vi slår på stort även om jag tror att vi köper den ;)

Blev en sväng till ingatorp idag med, haha, mera sofftittande, bara de att den fina soffan till ett hyffsat pris var såld :( sen ville inte henrik ha den heller.. bajs ! haha..

Ikväll eller näe om 5 timmar rättare sagt står jag nog på en fotbollplan och gör premiär för min första och sista match skulle jag tro denna säsong, gräs med. lite fint iaf .. dock känner jag på mig att jag kommer bli ruskigt skadad eller spela sjukt dåligt.. hoppas på inget av dem men så äre ju alltid..

Fan, lite cred to my self ! Har varit sjukt duktig att träna detta lov, förhoppningsvis kommit igång rejält ! Sprungit, styrketränat, step-up, simmat och ikv match och imorgon ska de tränas lite till ;) Najs najs !

Näe bäst jag går och förbereder mig mentalt inför matchen.. Ligga på soffan och fokusera, ajaj ! haha!

Take Care !


(Lite fin ändå va :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan varför din sista match?? jag är riktigt sugen på att spela nu din lille gnu haha.. fast kan knappt gå numera..ständigt problem jag har haha..



Det är lite jobbigt att flytta och köpa alla möbler och skruva ihop dom på samma dag..så du planerar bra.. det gjorde inte jag haha:p

2010-04-09 @ 19:36:15
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0