it felt sooo good !

yes people, im alive ! haha

näe men matchen igår gick över förväntningarna och jag har nog faktiskt inte gjort min sista fotbollsmatch, kändes gött o vara med i spelet igen så kanske ska ta tag i att och träna och lite när jag kan , ganska skönt med :) Vann iaf med 6-1 ganska gött, även karinho som gjorde 3 hela jävla mål och inte tränat , jag är doo imponerad !  ;D

Dagens planer blev en tidig sväng till vimseby för att köpa den där rackarns soffan, så om några veckor står den fint i mormor och morfars källare för att lite snällt få vänta på att bli upppackad i juli:) blev även en sväng i lite andra affärer och en fika på café erik ^^ haha ! Very najsligt :)

Nu ska jag ta och packa en lite väska och dra in till hultfsfred och sedan dar och sola med mammsen, för nu är ju balen faktiskt riktigt nära och jag kan ju inte se blek ut heller ? nej , mot solariet var de !

Talk to ya later !
take care !

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa jag hoppas att du fortsätter ju! Spela lite åt mig liksom :) Haha men jag hade inte såå lång tid på mig att flytta faktiskt .. !



Om fyra veckor är det bal.. wiho ;)

2010-04-10 @ 19:10:44
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0