Vetelängd , bröd och tvätt ?

Sitter här och slöglor lite på top model som går på 3:an , ganska gammalt faktiskt typ säsong 4 tror jag , men lite sällskap är det iallafall när man sitter här själv ;)

Var precis nyss uppe hos husets ägare och lämnade av en vetelängd som vi fick med oss hem från skolan idag som vi bakade igår , eller jag fick med mig lite mer typ lite bröd och en vetelängd till , men lite vill man ju ha i sin egen frys (även om min var smockfull märkte jag när jag inte fick in den ena brödleven) men men , så kan det gå ibland . Kom även på att jag mitt pucko skulle frågat Börje ( så heter han som äger huset ^^) om jag kunde låna tvättmaskinen sen , men självklart glömde jag de , så jag måste springa upp en gång till , bajs ! men så kan det gå antar jag .

Skolan idag har faktiiskt varit ganska okej , skulle slutat vid halv 5 men gick hem vid kvart i 4 istället för vi skulle visst inte börja med gympan denna vecka , och stackars jag som drog med mig alla jävla gympakläder och allt, men så kan de gå .

Måste bara tacka mina 3 fina flickor i klassen som har gjort att skolgången är så himla mycket lättare än vad jag någonsin skulle tro , dom kommer ju även hit imorgon och ska sova över eftersom vi har klassens dag på torsdag med lite lasergame och grillning på schemat , vilket komemr bli skoj ! :) Tack Babes ♥

Nej förtusan , dags att ge sig in i duschen eftersom vi har den där hemska skolfotograferingen imorgon, inget jag kan säga att jag ser fram emot iallafall, men men inget att göra åt nu tyvärr ju , sen måste jag ju också laga mat , så det kan ju ta lite tid ^^


Take Care !


(Om ändå vårat klassfoto fick bli såhär snyggt istället för dom gamla tråkiga orginalen , lite spice på det hela, det enda är väl att Thomas (vår mentor) isånnafall fick stå i mitten ,haha , och sen skulle vi behöva klämma in våra 3 killar , eftersom det inte finns några på bilden , men det hade varit grymt kul ;D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0