time please run ..

Kom hem från skolan för en stund sen , fixat och donat lite som jag ställde till med på morgonen , tur att vi slutade tidigt så man har tid med sånt ;) Och annat oxå ^^

Hade Livsmedelskunskap A som sista lektion och då fick vi smaka på massa olika sallader och kåler, och allt var ju defenitift inte smaskens , det var nog bara typ 2 grejor av 20 som var goda , så , vi fick se en  hel del roligare miner iaf och mycket gåshud vare ^^ haha.

Funderar på vad jag ska göra nu , lite tidigt att laga käk och eftersom jag inte är så hungrig än känns det onödigt , och tvätta skulle jag ju inte göra förens klockan 6 så jag får väl kanske kolla lite GG på nätet eller nya 90210 avsnitt , tur att nätet är med uppdaterade än tv:n och snabbare .. Gosh ! Fast sen har jag lite plugg med, kanske bäst att få det överstökat så jag är klar sen , skulle ju kännas riktigt skönt ..

Sen slänger jag nog in lite av fynden som jag gjorde igår :) Men det får vänta lite ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0