Snart grillat , sen hoppas jag på att lura på far min en omgång alfapet ;)

Sitter äntligen hemma här i Silverdalen nu framför min gamla dator och snokar omkring lite, sånt som måste göras helt enkelt ibland ju ;)

Hade kalas här hemma igår också för pappsen ju, så jag var den som fick konka runt på tårtorna som skulle ätas vilket inte var fullt så kul eftersom det blåste så förbannat nere i Kalmar, men ganska goda var dom iallafall, är inte så värst mycket för prinsess tårtor helst ska det ju vara choklad ;) men fina var dom iallafall, så det var ju ett stort plus ( och billiga ;) haha !

Åkte med mammsen till Vimmerby idag en sväng för hon skulle köpa ett par byxor på Cubus, och där hade dom typ en surprice rea typ, näe men dom hade 30 procent på alla kläder i butiken , så fick med mig endel hem , 2 par jeansleggins för en ganska billig peng , vilket för gött, men för mammas del steg summan över det lite högre än vad hennes byxor egentligen kostade när det var lite mer som åkte ner i shoppingpåsen , men det är så här man får passa på lite ;)
Funderar även på att klicka hem ett par skor och lite från H&M , ett par riktigt härlig höstskor, men men vi får se hur det blir med den saken !

Ikväll blir det iallafall att äta grillat och massa annat gott med familjen, för imorgon eftermiddag åker jag ju till Kalmar igen, men Henrik ska följa med , så känns mysigt sådär, åka och "familje handla " och sånt ;) Ja för mat måste man ju ha iallafall. ;)

Nä, dags att umgås med La Familia innan man beger sig igen , det blir ett jävla ravlande , men vecka 38 har vi APU och då ska jag vara på hemmaplan , känns bra !

Take Care !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0