Snabb tisdag ?

Sådär, nu börjar mitt liv ta fart ordentligt känner jag , för ja , jag har precis slängt i en maskin med tvätt som jag ska vänta på i 53 minuter , under tiden ska jag göra lite läxor och sen lite käk, förutom köttbullarna och de "nakna" mackaronerna som dom kallar det på Jenny så har jag bara slängt i mig en liten cola på donkan, så detta blir min måltid nu eller vad man ska kalla det , gröt blire iaf , enkelt smidigt och gott .Lite apelsinbitar i och sen kanel och socker och en skvätt mjölk, ja magen kurrar lite efter det nu .

Blev en sväng med stan med Lelle efter skolan , eftersom stackarn var tvungen att vara med på föräldra möte eller vad man kallar de så hann hon inte hem emellan , så då gjorde jag henne sälle på baronen lite , haha , eller donken mest , hon käka , jag drack min cola och sen snacka vi mest skit .. om alla som gick omkring .. haha , mycket underhållade, attans så speciellt folk det finns i kalmar alltså. Men det blev endel om folket hemma också, skönt att prata med någon som vet vem alla dom där hemma är, annars blire mest hon den där eller så orkar man inte ens berätta även om man vill, men det var riktigt roligt idag faktiskt :) Tiden gick fort och lite innan halv 7 var vi utanför Lelles skola och jag skulle hitta hem därifrån , men det gick ganska bra sen iaf ;) duktig som jag är (A)..

Jahopp, dags att slänga in den där goa gröten i micron kanske, så känner jag att engelskan ropar lite på mig .. ^^

Take Care People !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0