Skor , skor , skor! Man kan liksom aldrig få för många :)

Okej , eftersom jag inte hittade min kamerasladd till datan förens igår så har jag ju inte kunnat visa vad jag köpt lite när man gjort stan i kalmar ;) Men ska slänga in lite bilder när jag får tid och är i Kalmar , alltså om 2 veckor typ :/ Men hallå, jag får ju vara lyxigt hemma en vecka nu ju :)

Aja , mamma har iallafall varit super snäll och beställt ett par as snygga skor till mig som passar perfa nu till hösten , tänk liksom ett par jeanstights till och sen jäklar ..  Egentligen är dom inte redigt sånna skor sm jag brukar använda , men dom var så jäkla snygga ju !♥


(Snart är jag alltså redigt redo för hösten , väntar bara på dessa med posten ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0