Skinksås till en hel armé? Why ?

Fan alltså, att jag inte kan lära mig att uppskatta mat mer , håller precis på att lagar lite skinksås till 3-4 pers kanske , och det är för fan bara jag som ska äta ?:O it's sick ! Varför ? jag kommer bli smällmätt sen alltså , och sen har jag hela kylen full med massa färsk varor som jag måste äta upp på 2 dagar typ  ? varför är jag så dum att handla på mig massa sånt ? Gah , blir knäpp på det här . Jag lär väl säkert få gå med en kasse full med käk på tåget när jag åker hem och fylla mammas och pappas kylskåp med , åh så irriterad man kan bli på sig själv ..

Aja , Andra Avenyn börjar ju ikväll igen , enda pluset hitills ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0