Sitter och smaskar på mitt jenka i bibblan med Emma ;)

Oj oj oj , längesen här nu känner jag .. Men men , har haft lite att styra med och sen haft bloggtorka antar jag , har inte haft något sug iaf .. Men men , sitter i datasalen med Emma nu ju , very najs , Linn och Ronja har slutat och dragit till stan så tyvärr är det bara vi två in tha gang kvar , men vad gör det , en lektion kvar sen drar man hem , så riktigt skön dag idag , 3,5 timmars skoldag då ungefär 1 timme består av raster och lunch, det är så de ska va :)

Var hemma på APU förra veckan oxå ju , riktigt riktigt skönt att vara hemma , men now im back :)

Var även på stan med ems igår, fyndade riktigt mycket saker, lite födelsedagspaket och en julklapp ( yes ni läste rätt , en JULKLAPP !) haha , men jag anser att det är bra att vara ute i god tid , så nu är ju pappas klapp klar iaf :) bara 100 kvar typ :p
Men men , det var rikttigt härligt att vara ute med fröken och göra stan lite , och inte bara sitta hemma i källarn liksom , man börjar tröttna lite :p haha .

Men men , ska hinna kolla runt lite innan dom som bokat datorn kommer , så får slänga in ett inlägg lite senare när jag är hemma :) Lägger nog även ut fynden jag gjorde igår , endel riktiga kap ;)

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0