Shopping in tha town..

Well, efter mycket om och men så har allt tillslut löst sig , förutom läxorna , dom gick det inte så där jätte bra med , men det får vi lösa någon annan gång ;) typ nästa vecka kanske , innan dom ska in iaf (A) haha .

Nu har jag iallafall fått in en hel del bilder på datan, mycket som jag tänkt lägga ut , men kan inte ta allt på en gång ^^

Här kommer endel av fynden som jag och Emma fick med oss hem igår iallafall , och några är sedan innan, nu när det händer att man gör stan här lite oftare ;)


(Nå jag slog till på ett riktigt kap iallafall, från 450 kr till 50 , tycker jag var riktigt bra gjort iaf , fast får väl ha den nästa sommar antar jag )


(BikBok runt hundralappen, skönt till hösten iaf )


(H&M , 149 kr , i think)


(Gina, 149 kr )


(H&M, 249 kr)

That's it for now !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0