Nu står kastrullen på spisen iallafall !

Ja nu sitter jag här igen , med datan och framför tv:n , vilket liv va ;)
Näe, håller faktiskt på att laga lite mat så jag fick ta allt det sista ur kylen typ så idag blir det potatis och purjolökssoppa, MUMS !:D perfekt för min onda hals också , sicken tur ju .

Skoldagen idag blev väldigt kort, började vid 10 och slutade vi tjugo i 2 typ, aja skönt vare iallafall, men osis var ju att det jävla regnet kom och när jag skulle cyklat hem skulle jag egentligen stannat på Netto och inhandlat lite , men var så jävla blöt, skorna och kläderna var helt dygnsura , så fick åka hem och byta lite kläder först , sen fick jag ge mig iväg igen, fast denna gång med jacka och grejer !

Pappi fyllde ju år igår faktiskt , tänk när han fyller 50 fyller jag 18 , perfekt va , då bjuder ju han på en resa förhoppningsvis ;) haha . Nä Grattis till dig Daddy ! ♥  

Men jag åkte ju iallafall hem igår för att spela match med laget mot hfk, vilket kanske inte gick så bra för våran del då vi förlorade med 4-1 , men det var skoj och spela och det gick ju ganska bra , förutom att jag mådde lite dåligt första halvlek , jag tror inte donkan är någon vidare bra mat innan match och sen en jäkla åktur med sammtidigt för att hinna hem , men men , kul vare och komma hem iallafall och träffa alla och sen sova i sin egen säng ! ÅH GUD, ni fattar inte hur underbart det var, längtar redan tills imorgon ! ;)

Men men , det blev ju ingen sovmorgon för mig idag iallafall eftersom jag var tvungen att ta tåget ner hit vid tjugo över 7, men det gick ju bra iallafall, då är jag ju lagom trött ikväll;)

Nä , nu måste jag gå och steka lite bacon till soppan ! YUMMI ! ;)

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0