Home sweet home finally ..

Sitter hemma i Silverdalen nu faktiskt, känns ganska skönt .

Hade ju klassens dag igår så vi började dagen vid 10 med att köra lasergame , som var skit kul ! :) Vårat lag vann med typ 800 medans dom andra bara fick typ 200 , känns ju ganska gutt ;) Efter lasergamet gick jag , linn och emma hem till mig för att fräscha upp oss lite , men sen så bestämde jag mig för att inte gå till skolan mer på dagen eftersom jag har mått dåligt hela veckan typ med massa ont i huvudet och grejer , så då åkte jag hem till Silverdalen .

Kollar på våra bästa år nu , haha , längesen man såg men ändå så känns det inte som att man missat något , sedan ringde Tomas nyss oxå , våran mentor , och berättade att mina kläder som hade kommit hem hur jag skulle möjligen kunna få hem dom till APUn nästa vecka , men vi får väl se om vi löser det, annars får jag ha min fula LP tröja och förklädet med ett par jeans bara .

Ska strax bege mig upp till Mormor och Morfar och hämta Kiti :) Har fasen inte träffat dom på typ hur länge som helst känns det som , det var iaf nästan 3 veckor sen , lite knas si så där , men idag så får jag gå upp och prata lite med dom och höra hur deras utlandsresa var :)

Nehe , dags att klä på sig och fixa iordning sig .. Även om jag skulle kunna sitta i pyjamasen hela dan känns det som , men icke .. :/

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0