Too much känner jag bara ..

åh, har suttit här alldeles för länge nu känner jag , 2 timmar och 59 minuter för att gå efter mitt bredband , men jag har verkligen ingen ork till att göra något annat ..

Har funderat ett tag på om vad jag skulle berätta för er idag , om jag skulle berätta om min och henriks spännande kväll efter bion "the ugly truth" som vad ganska bra , men det var ju inte det spännande , det soännande var ju att när vi åkte där ifrån så såg vi ett par poliser arristera( eller vad fan man nu säger?)  en tjej runt min ålder kanske , äsch , jag tyckte det såg ut som en kille först , men såg att en hemifrån stog i närheten så var ju tvungen att höra med henne vad som hänt, och tydligen hade hon snattat inne på pressbyrån och spottat på dem som jobbar där , ja rätt åt henne iaf att polisen gav henne en omgång ;D

Annars var mitt andra val att berätta om skoldagen idag, vi bakade runt 51 limpor och säkert 300 frukostbullar som Hans tycker att det heter , frallor säger jag .. ..


En till sak som jag hunnit störa mig på idag , det tog mig en och en halv timme idag och laga en förbannade måltid , som sedan tog mig typ 10 minuter att äta upp.. Jävla skit alltså, och shit vad det är grymt tråkigt att laga mat till sig själv, kan tänka mig att jag kommer bli en sån där som mot slutet av året kommer leva på snabbmat , kanske inte snabb snabb mat ^^ men mesta dels halvfabrikat , för att stå och dona och sedan få en massa disk börjar jag bli ruksigt trött på , och det har bara gått runt en månad.. ja ,¨ungefär så länge har jag varit gymnasie elev faktiskt .. ganska underligt hur tiden går så fort. även om jag önskade att tiden gick ännu fortare och vi hade sommarlov och att jag fick vara hemma i Silverdalen hela sommarn och sen så skulle jag och Henrik flytta ihop i lägenhet , ja för så är läget .. Jag har tröttnat ganska hårt på familjen ovanför.. Ungarna kommer med sina kompisar, knackar på fönstren, vill bara komma in för att bara vara typ , men jag orkar inte redigt med allt sånt , och jag som önskade ett småsyskon för några år sen , hur skulle det ha gått ?..
Men men , dom har ju tydligen fått en ny sparkcykel som dom ska åka som idioter runt huset och framför mina fönster , det låter allvarligt talat som att ett jävla flygplan är påväg mot huset när dom åker på stengången..

Åh , känner att det blev ganska mycket iallafall sen , skötn att skriva av sig lite ilska.. Får väl ta och hoppa in i dusch jävlen också¨snart för jag fryser ju som en jävla idiot här nere , och "ägarn" har ju tagit tillbaka sitt element , för han tyckte väl att det var nödvändigare till bilen än till stackars mig .. så nu får jag sitta här nere och huttra .. för väl aknske göra ett fotbat också , och lite te till kvällen , skulle vara skönt .. Undra om jag orkar sitta uppe till "svenska hollywood fruar" jag har liksom ingen ork , skulle vara mycket skönare att gå och lägga sig , kolla lite på Gossip Girl och One tree hill , lite Sally kanske , som jag lånat av min morbror .. Hans tvillign förresten ringde nyss , haha , min andra morbror , det blir visst kalas på fredag igen , var ju nyss på ett i lördags för min kusin , men denna gång för Andreas , så jag ska få konka hem på tårtor nu igen , 2 prinsess skulle de va , en blå och en grön .. ^^ får väl ta reda på av mamma hur gammal han blir så får jag väl slänga in en surprice på tårtan med hans namn och ålder ^^ ja för den får vi ju inte glömma..



Ojoj , inser att det blev riktigt mycket skrivet här nu , jaja för er som vill läsa, orkar eller har lust .. kanske se mina stav fel och helt ofattade meningar , ja men just nu orkar jag faktiskt inte bry mig om något.. inte heller om de då ju .. Ska se om jag finner ork till att byta tv-kanal.. Kanske skulle skriva på mitt svenska arbete nu när jag ändå är på hugget förresten , ja om jag hade ork alltså.. men någon sånn finner jag inte här nu ..

Back to the real life, disken väntar .. Nu måste jag verkligen sätta på någon bra musik , annars tar väl disken livet av mig .. Ska kolla igenom posten också , joo för även om jag bor i en källare har jag en egen adress och egen brevlåda, men tyvärr verkar det bara vara reklam som vill mig något , lite synd sådär ..
Påtal om annat ju så ska jag förmodligen få besöka någon läkare här för att få en remiss till sjukhuset , ska bara komma dit då jag orkar fixa tid , och till att gå själv.. Hallå , man vill ju inte växa upp på en gång , men tyvärr har jag inget val .. Men blir det som jag tror lär jag nog få operera bort mina halsmandlar .. Joja , men men , jag är ju inte där än , vi får väl se om ett par veckor ..

Åh , känner att jag gör allt för att komma undan disken , men tyvärr görs den ju inte av sig själv .. Så , dags att jag drar kanske ..

Aja , Take Care och ja , jag jobbar på mitt humör för dagen ..

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka bekymmer du verkar ha där nere i Kalmar och jobbiga små ungar, hoppas att skolan kan väga upp de hela :) Btw snygga kläder på inlägget under, och håll med om att det är sjukt skönt att gå i?!



/ Sara ..

2009-10-08 @ 09:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0