Burken för hela slanten idag !

Jo, jag kan nog hålla med om att ajg inte har varit världens roligaste personen att umgås med idag , men ibland så blir det så och när man tappat humöret på morgonen så är det ingen idé att försöka arbeta upp det , man liksom stör sig på allt då , så det är meningslöst.

Känner mig iallafall på lite bättre humör nu när jag är för mig själv, för då har jag ju bara mig själv att irritera, inget vidare roligt. Men har faktiskt hunnit käka (förvånansvärt tidigt idag ?) och sen tog jag tag i disken direkt , så allt sånt är klart ! Känner mig riktigt duktig nu ;D Ska strax ta och dammsuga lite för imorgon kommer ju emmsi på besök och stannar natten lång , så då måste det ju se fint ut , värre är det med maten :O ska ju hem på fredag så vill ju helst inte åka och handla , men får se om vi kan filura ut något smidigt ;D

Är sjukt sugen på något brownie liknande oxå , tyvärr, och sen har jag ju bara choklad i kylen :( men ett par kakor hade suttit fint ! Men får försöka hålla mig tills ikväll då jag ska trycka i mig tacochips och creme fraiche och kanske lite majs och ost på det, smask ili smaskens !♥

Well well, har ju massa missade tv-serier som jag måste hinna med och se ju , sen Grey's ikväll på 5:an , så kanske ska ta tag i dom på datan nu istället, för ikväll känner jag att jag måste lägga mig tidigt , var för trött idag på morgonen .. Inte bra ..

Mot dagens sysslor, först ut är: Dammsugning ..

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0