Yoga and Afrodans ;D

Ja efter en stressad kall dag så har jag faktiskt typ nyss kommit hem , eller jag har ju faktiskt hunnit smälla i mig lite soppa och slängt på en tvättmaskin och tagit en dusch ^^ haha , men kom typ hem för en timme sen iaf ;)

Gårdagens kväll blev en "sista minuten" Yoga , vilket var ganska skoj , absolut lite annorlunda , men kanske inte min grej.

Emot denna dag så hade jag och Karin Afrodans på schemat , Malin bangade ju tyvärr för hon inte kände sig redigt kry , stackarn ^^ hon skulle vila upp sig snällt till KEBABEN imorgon , ska bli smaskens !!!
Afrodansen var iallafall sjukt kul , mycket lustiga och härliga rörelser , så det skulle jag ju absolut kunna tänka mig gå på igen , synd att det är så dyrt bara .

Nej , nu ska jag nog ta och diska lite tror jag och kolla till min tvätt, och hoppas på att allt inte är lila.. vore illa illa isånnafall.

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0