To the birthday girl :)

Jag försöker fortfarande njuta så gott det går av mina sista dagar på lovet . Väntar på att Tilla ska komma upp hit då vi sedan ska dra iväg till lille Pullan på födelsedagskalas , så det ska vi fira med paket och gott skratt ( mat med förhoppningsvis;) hihi (A).

Imorgon var det inplanerat med en helkväll på Rookie egentligen , men nu vet i fan om jag går , Ronja och Linn kommer ju inte då Linn har blivit sjuk , så det är ju synd , såg verkligen fram emot det :( Men får bli en annan gång ju brudar :)

Blev ett långt inlägg ju ;) not.. Men har inte så mycket att berätta faktiskt :) Skönt de med !

Nu ska jag lägga sista touchen innan jag drar iväg :)

Take Care !

Kommentarer
Postat av: emma!! :D

förlåt men nu blev jag skadeglad (a) <3

2009-10-29 @ 21:42:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0