Time for bed.

Well its time for me to say natti natti ^^

Blev en helskön lördagkväll med ett litet halvt "julbord" då mamma bestämde maten , haha ^^ Sen efter så slank det ner lite kräftor också, mina allra första kräftor iår och dom sista med för i åt skulle jag tro.. Lite kul när man tänker efter, det är halloween och här kör vi på julbord och halvt "kräftskiva"..
Blev lite jepordy efter maten också då mormor och morfar var lite sega på kanten så det var mest mamma och pappa som tog hem stor summorna, och det betyder ju att jag fick vara , jaa vad fan han nu heter är ju en annan sak , men den som läste upp frågorna iaf ;)

Nej, ska satsa på en tidig kväll idag , så nu ska jag bege mig mot sängen :)

Good Night !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0