Strax matte..

Sitter i skolan och ugglar som vanligt nu , väntar på att våran 100 minuters mattelektion ska dra igång så jag snart får åka hem ^^

Idag har det varit lite tomt i skolan faktiskt, två av våra nötter är borta från skolan idag så idag har det bara varit jag och Ronja som har fått styra och ställa med allt, men dagen har vatt trevlig ändå och gått frammåt ju :) Linn tar ju förövrigt bort rälsen idag, vilken känsla det är liksom , ska bli kul och se henne i skolan imorgon faktiskt ;)

Ikväll kommer tilla ner till the big city , haha , näe men hon ska crasha hos mig och sen innan de ska ju jag, karin och malin smälla i oss kebab , i can't wait ! Mums vad gott alltså, vet inte hur länge sen det var jag käka de , så det kommer sitta riktigt fint ;)

Näe, bäst jag drar mot matten med ronja nu , haha;)

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0