Slö torsdag .

Ganska seg idag , så kan tänka mig att detta blir dagens enda inlägg, då jag har lite att styra med ( eller egentligen inte ) men det är grejer som ska fixas här innan jag åker hem för att spendera hela mitt höstlov i lalla dalen :)

Blev en ganska lung dag i skolan idag , en halv engelska lektion och sen hade vi lmk prov med kicki, vilket inte var fullt så roligt , men det gick nog ganska bra skulle jag tro , lite surt att man måste vänta en hel vecka innan vi får reda på de , men så kan de va. Efter det så slutade vi egentligen, men eftersom jag skulle ha med mig en tårta hem imorgon till la familia , och tvårna inte hade tid att göra , så fick jag snällt dra med mig Angelica dit och hjälpa mig för att fixa den lilla passionfruktstårtan , smaskens ska den bli imorgon :D.. Vi pyntade den även med lite rosor och blad som vi fixade till , så det blev en och en halvtimme där till, så kom inte hem förens 3 typ , men eftersom jag inte har något mer att göra idag så gjorde de ju inget .

Nu ska jag strax ta och fixa dagens middag PANNKAKOR , jepp, det är vad jag ska leva på idag.. Tyvärr så orkade jag ju inte åka och handla och sen så ville jag ju även använda upp det jag hade så man slipper slänga massa, och då var allt jag hade kvar lite ägg och grejer , så det får helt enkelt bli så , kommer väl inte hålla mig mätt så länge , men får väl äta några smörgåsar ikväll, ja det blir nog bra de :)

Ska även pyssla om mig själv lite , måla naglarna och lite ansiktsmask kanske , skulle vara jävligt gutt .. Sen vill ju tydligen CH funka idag för mig , vi får väl se hur länge de håller i sig , såg att ett avsnitt av Vampire Diaries hade kommit upp , men tyvärr kommer det ju inte ut förens ikväll . Jaja , vi får väl hoppas på de bästa ! :)

Ha en trevlig torsdag nu !
Take Care
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0