Shoppade verkligen loss på Netto idag !

Kom precis nyss typ alldeles innanför dörren, hade faktiskt begett mig ut på en cykeltur mot Netto för att fylla på mitt extremt tomma kylskåp, ibland kan man liksom undra om någon verkligen bor här , och grejen är att jag typ har en grej på varje hylla men jag klarar mig , haha , weird ^^

Men men , svinkallt ute iallafall , för er som undrar , så om ni är i Kalmar idag stanna för fan inne ! Man fryser nästan liksom till is , cykla förbi en annan tjejja som cykla utan vantar , ack vad jag tyckte synd om henne , verkligen ! Men men , till saken så hade jag ju faktiskt tänkt handla loss på Netto och köpa en hel del( enligt planerna?) men allt jag handlade för var 14 kronor ???! haha .. Eller i och för sig pantade jag ju lite flaskor oxå som gav mig 12 kronor ;D men ändå , 14 kronor lär nog vara allt jag spenderar på mat denna vecka , haha, ja jag lever verkligen inte glamouröst iaf .. Men kan ju se fram emot den där smörgåstårt biten vi fick med oss hem från skolan idag ;) Den får det blir till en goare kvällsmat ^^

Nu, dags att slänga på Köttsoppan !

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0