SHAKE IT !

wihoo, hemma äntligen !!

Regnet tyvärr bara öser ner här och det blåser fortfarande som f*n, det snöade lite idag med när vi var i skolan , men som tur är så har det lagt av iaf , jag menar , vi vill ju inte ha snö än ?

Blev iaf ännu ett afrodans pass , tyvärr det sista oxå¨eftersom ett pass skulle tydligen kosta 150/gång (vi har haft prova på vecka nu=GRATIS ;) haha ) och sen kostar liksom en hel månad gym och hela skiten 299 spänn , lite knas tycker jag , men så är det väl här i stan , dom vet hur dom ska ta betalt ....

Efter afrot iaf som var sjukt kul ^^ Malins första gång också , karin och jag hade ju redan vatt en gång innan denna vecka , så denna gång var faktiskt mycket roligare eftersom vi kunde lite mer nu , så nu kom lite mer svett och lite mer goare känsla , härligt faktiskt ! Efter det blev det iaf en tur ut i regnet och mot ICA där fröknarna dom själva skulle shoppa loss lite , men vi gick mest och jämförde priser , haha , men roligt vare . Sen satt det en trevlig gubbe i kassan också, very najs.

Nej, dags att bege mig mot duschen , sen ska jag rosta mackor oxå ! muhihi :) Så trevligt ska jag ha de ikväll alltså. Hade tydligen "sovmorgon" imorgon med, eller näe nu ljög ja , vi var orintering i skolan , vi får se hur det blir med den grejen sen har vi matte prov oxå , bara jag innte drömmer om den förbannaden matten hela natten lång .. usch . Sen äntligen HELG !

Take Care !♥


(Så skoj har jag de nu ! haha , och nej, den slickade frillan kommer inte från svettet, det har de jävla regnet orsakat !)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha trodde ju det var han i kassan som var den rediga puddingen.. han var ju trevlig ;D

haha..



Känns allt bättre nu? :)

2009-10-19 @ 22:44:19
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0