På svenska lektionen iaf .

Sitter i skolan nu och ugglar ganska mycket.. Har svenska lektion nu och vi ska hitta på ett musikcitat som vi ska skicka in till någon novelltävling där vi själva ska skriva en novell från citatet , ah lite knas, men vi får se hur de går .. SOm ni märker styr ju jag med annat än att funderar, men mitt huvud har mest gått i högvarv hela dagen så orkar liksom inte tänka.. Fotboll med på idrotten sen , som fortfarande är utomhus :O . Jaja, bäst att göra lite nytta kanske , eller mest glo runt på andra bloggar .. jo det får nog bli så . Sen ska jag ju tvätt a idag oxå ! ingen rolig dag att komma hem på , och plugg till tuuuuusen ! stackars mig .

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0