Om ett par timmar sitter jag äntligen hemma :)

Har svenska nu , eller vi har inte börjat riktigt än , men snart kommer vår lärare så :)

Sista skoldagen på länge nu , så ska mest ta det lugnt på lovet , umgås med alla hemma , för det var riktigt längesen jag gjorde de :/ Men nu ska jag ta tag i de :) Umgås med nära och kära med , extra viktigt att hälsa på dom ibland :)

Men som sagt , tar tåget hem idag , antingen 1 eller halv 3 , får se hur de blir.. Sen så kommer mormor och morfar till oss och käkar lite tårta ikväll :) Blir mumma ! Sen så ska jag ju även umgås med fröken Larsson som ska vara i dalen ikväll , så det ska bli mycket trevligt :) Får se vad vi kan hitta på ! :)

Nää, dags att hänga med i lektionen nu !
Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0