Morning Morning !

Sitter framför mina små kompisar som har bott hos mig under en längre tid nu , tv:n och datan ^^ haha , vad skulle jag gjort utan er ? Näe , skämt åsido.

Försöker smälla i mig en liten frukost , orkade inte redigt att ta upp bröd så det fick helt enkelt bli en simpel risifrutti, mycket gott iaf . Sen går Gavin DeGraws gamla godingar hett här.

Ska ju inte till skolan förens typ om 1 timme , eller då ska jag nog börja bege mig iaf , börjar ju inte förens 11.40 , och då har vi bara matteprov , sen slutar vi , så då far jag ju hemmåt :)

dags och röra på påkarna tror jag , snygga till här lite och plugga lite grannar ..

Take Care & ha en trevlig fredag :) ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0