Min slapp torsdag :)

Jahop, då sitter man här igen , efter ungefär en timmes lektion idag fick vi sluta, kändes ganska onödigt att gå till skolan , men lite fick man ju gjort iaf.

Tittar förövrigt på Sjunde Himlen nu , trodde inte jag skulle få se det på länge , men skyndade mig hem för att hinna med det ;) och så kommer nog hela resten av dagen se ut med , kolla tv och käka lite mat , sen är det väl läggdags igen , känns som man inte hinner med så mycket mer, fast ska hinna med lite läxor också känner jag , och läsa bok .. det med , så jag är nog inte bara en soffpotatis idag , bara lite grann ;D

Karin och Malin var här igår förresten , mycket trevligt , eller inte bara igår^^ haha , typ varje dag har dom titta förbi ett par trevliga timmar, men igår blev det stan en går med dem och sen så inhandlade vi lite mat som vi lagade tillsammans och åt och hade det trevligt :)


(Det blev tacos med lots of snacks och dom nya pepparkaks ballerina, inte det godaste jag ätit , men de andra två flickorna lyckades smälla i sig hela packetet ;D HAHA)


(haha , malin fick en utmaning, 40 armhävningar skulle de bli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0