Merry X-mas too soon?

Gårdagen på Rookie var absolut ingen höjdare , det enda som var trevligt där var ju att träffa alla gamla klasskompisar och sånt , men annars kände jag mig faktiskt riktigt för gammal, mest fulla små fjortisar , och då äre verkligen inge roligt.
Men blev en sen natt iaf , så hela jag är ganska seg idag , skönt att det blir en lugn lördag med lite god mat och mormor och morfar på besök :) Mamma har lovat att vi ska shotta lite tequila med , hihi (A)
Hade ju egentligen lovat att dra på förfest ikväll bara med, men känner att i am tooooo tierd for that ! Så en nanna gång , förlåt Carro:/

Ska förresten berätta att jag gjorde nog världens mysigaste grej igår, lite väl tidigt kanske, men har alltid varit en sådan där som vill vara ute i god tid faktiskt, så den där mysiga grejen jag gör är alltså att slå in julklappar (A) . Aw, det är en sånn härlig känsla alltså, liksom skriva på dom där "god jul" ettiketerna ( ja hur de nu stavas, haha) och sen liksom lägga alla klappar i hög och sen veta att nu äre inte lång tid kvar , i och för sig är jag ju ganska tidigt ute nu , men ändå det är liksom inte ens 2 månader kvar , tiden går ju så jääävla fort med , så lika bra att börja i tid ju .

Nehe , dags att ta tag i att och gå loss med julklappspappret , nu jävlar ska det fixa och styras :D !

Take Care !

(Jaa inte riktigt så här fina och mysiga är mina kanske, men ganska nära inpå ;) hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0