GOKART !

Härligt värre alltså, kom hem för en halvtimme sen ungefär från brusaholm där vi var med fotbollsgänget och körde gokart , as kul verkligen , fast har sjukt ont i armarna nu , haha ! Men som sagt , min "bil" ;) var ju lite seg sådär, så fick allt ta fram de arm muskler jag hade och gaasa som tusan ;) as skoj iaf !
Men innan vi väl kom dit hann vi ju stöta på lite problem, inte nog med att jag hade fått till en skit fin frilla som jag hade stått och lockat till i över en timme , men så fort jag kom ut så la sig skiten ner , och att ha hjälmen på sig gjorde ju inte saken bättre , så nu är håret platt igen ..
Väl efter det hakade jag på tilla bort för att möta fanny och hämta ut hebebussen ,haha , det var då alla problem började som mest tror jag , bussen vägra starta och sen var det någon jävla sladd som hängede lös som inte ens skulle sitta där ? Så tilla fick ringa till calle som berättade för oss att vi sen inte fick ha bussen och så , så då var vi tvungen att fixa en bil , jaao , ungefär 45 minuter försent så var vi iaf i Vena , så det var bara att käka och sen dra vidare för att köra den härliga gokarten ;)

Nää, om jag kanske ska gå och vara social mot lilla mammsen , pappsi drog nyss iväg och jobbade så , sen drog ju kim till Halmstad igår också , och snart är ju helgen slut , så då får man ju dra tillbaka till kalmar igen , inget jag ser fram emot redigt , men kan ju tänka att det blir en vecka närmare höstlovet sen när jag kommer hem igen , man får liksom sikta långt och ha låååånga framtidsplaner , men just nu jobbar jag mest på en ny lägenhet , finns dock ganska dåligt med dom , och oturen jag lyckats fått nu lär väl oxå komma fram när det gäller sånn här skit , men kan ju hoppas på det bästa och önska sig en lite tidig julklapp av tomten kanske ? att jag har ett nytt boende 2010-01-01.. ja det hoppas jag på !

Ja nu ska jag oxå sätta mig vid tv:n iaf , för det är där mamma hänger ;)

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0