den irritationen som kommer tillbaka?

jag kan inte riktigt förklara den där känslan , ni vet som kommer ibland och sen stannar den riktigt länge . Jo den känslan har jag faktiskt nu , och den känslan kallas förbannat irriterad?!

På allt?! alla?! Shit pommes värre nu alltså.

Först så vill mitt internet ge upp på mig , CH vill inte funka ? vad fan ska jag se på ikväll? Pluggandet har inte heller gått något vidare ? Blir mest irriterad på att jag inte vet vad som finns på provet .. För att ödsla lite tid oxå skulle jag ge mig på en sånn där rosettfrisyr , ja det var nog inte det bästa påhittet på det här humöret, usch och fy ! trixade till min "nya " bilddagbok oxå , och varför ? jo det förklarade jag ju för fia så bra , för att hålla koll på folk som skiter i en ? Jo för det är så jag känner i mitt liv nu ? Berättade ju också för henne att man vet vems en rediga vänner är nu också , eller jaa, dom få som verkligen finns kvar .. Så nu vill jag bara hem , hem till mitt lilla Silverdalen , och bara krama om mammsen och önska att denna vecka är över .. Tyvärr har den ju precis börjat :/

Har jag berättat oxå att jag är en jävel på att trycka ner mig själv med massa lustiga idéer och att jag är sämst på att tänka innan jag pratar , ja ! För gud ja , vad grejer jag har klämt ut mig och lovat som jag vet inte kommer hållas, ja för den tönten är jag !

Nu ska jag krypa ner under en filt eller något , eller kanske inte .. Mitt huvud typ brinner inombords , så jag är jävligt varm .. Men härifrån ska jag iaf för en stund. Bara göra någonting annat .. Åh , vad jag önskar att CH funkade nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0