Cleaning up.

ojojoj vad jag känner att jag har energi idag , och ändå lite kvar !

Har precis städat runt här lite och samlat ihop till världens största dammtuss tror jag , men nu ären väck ! Lyssnade på lite gamla godingar från rihanna under tiden , inte helt fel faktiskt , disken är oxå väck nu med! ÖJÖJÖJ .. Nu kanske jag ska ta tag i lite läxor , engelska och matte prov står på schemat för denna vecka .

Undrar om min energi kommer ifrån att jag var så elak mot mina flickor idag i skolan :o Ber lite om ursäkt för de, alla har inte goda dagar jämt , ni kommer snart underfund med mig ;) haha .

Nu , mot läxorna så jag hinner se på halv 8 hos mig sen , fortsätter nog med rihanna, en gammal goding tror jag , unfaithful. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jävla afro dans va? visa mig imorn.. och herravdelningen på HM.. Kebab med.. jävla viktigt!!

och desperate får inte glömmas.. det är imorn allt händer ;) haha

2009-10-13 @ 18:37:26
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0