- Hygienprov , check!

Sitter i skolans datasal nu och så. Har precis haft hygienprov som faktiskt gick bättre än vad jag trodde , fast vi får väl se hur de blir när vi får tillbaka dom , bara jag är godkänd så är jag nöjd ( även om jag vill ha bättre betyg ;) hihi )

Smakade precis på Emmas smaskiga varma choklad som hon köpte för en stund sen , och jag vill verkligen lova att den var varm , för jag brända min överläpp :( Stackars mig ännu en gång , den här veckan har jag nästan som en lite tycka synd vecka om mig själv ^^ Men nästa vecka äre ju lov, så då ska jag vara på topp igen !:)

Ikvälll blire grey's/mys kväll hos mig med Malin och Karin ! :) SKa bli skojsans ! :)

Take Care !

Kommentarer
Postat av: Bexx

SV:

tack detsamma ! :)

jaa, dm har verkligen fina kläder & skor & massa annat där :D

kram

2009-10-21 @ 12:33:15
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-10-21 @ 13:43:46
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0