tiiiisdaaag ..

Åh, efter att precis ha bråkat med min frys då jag nu insett att den är ALLT för liten! får nog ta och skicka med lite bröd och bullar hem till mamma och pappa eller så får jag leva på bröd hela veckan, men hur kul är det ? Och om jag ska leva på bröd hela veckan kommer andra problemet, min ostjävel har möglat sönder , inte lite alltså, den var nästan helgrön efter bara en vecka hemma.. Det är illa.. För jag tog ju liksom bort påbörjingen på möglet förra veckan och nu fan är det tillbaka.. :( Får nog ta och köpa sånndär färdig skivad ost , lite dyr, men jag äter ju inte så mycket, eller får vi se  om dom har någon liten billig jävel !

Nu efter mycket om och men ska jag dra och göra min absolut favoritsyssla med att bo själv ! Handla mat ! Haha . Så skoj det är, man kan liksom gå där inne hur länge som helst, bara glo på allt, och önska att man fick ta med massa hem, men sen kommer snålheten fram och man får bara köpa det man verkligen behöver .. bajs tycker jag ! Men så illa är de ..

Och ikväll har man massa plugg man ska fixa, tråkigt att lärarna bara snackar man aldrig fixar så man aldrig får alla jävla prov på samma vecka, cause it's shit ! Och den veckan har kommit.. Så massa plugg, grönsaker hit grönsaker dit. Några firrar här några firrar där.. Engelska hit, Matte dit.. Jao.. Har jag nämnt att jag går på LP ? Ja det är en konditor bagarlinje och jag lär mig om firrar och grönsaker ? Vart fan är världen påväg ?

Mot Netto nu iaf ! Någon lycklig stund ska jag väl få ha för mig själv..

Take Care ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0