Svenska och sen freeedagsmyyys :)

Jahop, sitter på Svenskan nu och borde skriva på mitt arbete om Katarina von Bredow, men så vill jag också skriva ut ett par papper för att ´göra allt lättare och eftersom vi sitter i en NO sal eller ngt, så går det ju tyvärr inte, och sen är datorn förbannat efter så lägger helst inte så mycket energi på de, får fixa de nästa vecka ist, inte så att jag hamnar efter precis när hälften av klassen spelar spel istället för att göra lite nytta, haha , speciellt Ronja och Linn som absolut inte är tysta om de.. ^^

Idag så blir det matteprov klockan jao, halv 12 kanske ? Efter det så ska jag hem sen vidare mot Hansa och sen på Utveckling samtal, och efter det ska jag vidare och prova min balklänning och sen ska jag la äntligen hem, jao hon lär väl bli ganska sent, men det är smällar man får ta .

Nähe, om man ska söka vidare ..
Ha en bra fredag :)
Take Care! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0