Still sick..

Inte nog med att man är hemma och är sjuk, då ringer folktandvården och vill ha dit en på sitt årliga trevliga besök.. Usch, har aldrig egentligen vatt sånt stort fan av att åka till tandläkarn men det är ju liksom bara att bege sig dit, men men, inga hål som tur var , men mycket skit fick jag gå igenom, synd att tanterna är så jäkla tröga, och snabba är dom ju inte heller för den delen .. Åhh , fanns så mycket som jag störde mig på där !

Men men, nu ska jag ta och bege mig till soffan och kolla lite film, har inte så mycket ork idag så vi får la se om det händer något mer intressantare sen ..

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tandläkaren är aldrig kul att gå till. Hatar det! Men det va ju tur att du inte hade några hål gumman :)

2009-11-12 @ 14:52:55
URL: http://fannylampert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0