Söndagens härligheter..

jaao nu är man ganska många hundra kronor fattigare.. känns lite, jaa tråkigt sådär.. lite så det kommer eka på kortet nu innan pengarna kommer igen .. men men , det är ju sånt som händer liksom, ibland iaf, inte mig så ofta, men nu , jaa , någon gång måste ju vara den första för alla ..^^

haha, nä men nu är massa julklappar beställda, erkänn att jag är söt mot min mor som letar vart min klapp som jag önskar mig är billigast , jo ibland skiljer det en tia sådär, men på endel ställen skiljer det fasen flera hundra , vilket känns knas.

har vatt en lugn dag faktiskt, följde med hjärtat mitt igår till västervik för han skulle göra en tatuering, japp, kanonens fin blev den, 1991 ska det stå för er som undrar ^^ haha . Sedan gjorde vi stan en snabbis, mimmsan hon själv var ju förbaskat trött även om jag sov mestadels av dagen, men stan är ju ett måste , så det blev lindex, halva rea priset bara skrek ut från fönstrena , så hallå ? klart man går dit, fyndade en riktigt kanon fin kjol ska jag få meddela, för cirkus 70 riksdaler som hade kostat 249 i think.. Aja, fynda ska man göra iaf !

 

Men idag blev det en lugn dag iaf , har inte gjort allt för mycket mer än varit med älsklingen typ, elelr vatt ute en sväng med pullan, som var mer än behövligt och allt för längesen !!!! Fy skäms på oss ! Näe det får faktiskt ta tags i , allt för sällan man uppskattar att få i sig lite frisk skogs luft och en massa skit diskuteras .. Nä sånt ska jag bli bättre på när det gäller här på hemma fronten , umgås med allt folk.. Får se om jag kan hålla det jag lovar, annars får ni gjälpa mig lite ;) thihi.

 

Nähepp, nu ska jag ta tag i att, och då menar jag mest göra dom andra sälle vid tv:n , allt jag orkar nu liksom .. Ska ju skaffa så mycket energi som möjligt för att ta mig till skolan på Tisdag, saknar ju mina brudar liksom? Och sen har dom varit utan mig allt för länge nu , mycket skit jag missat ;) Sen ska vi ju ta sprutan mot det där jävla svinet, och sen möta Emmas Kev med, så den där Tisdag kan jag ju inte missa !! Och ska vi slå vad om att jag kommer bli jävligt sjuk av den där sprutan ? Sånn där tur som jag har ni vet , ligger redan efter så jag får magsår bara när jag tänker på att , och att vara mer sjuk, näe det har jag inte tid med ! Så säger som jag sa till Linnsan, vi håller tummarna helt enkelt !

 

Nä som sagt, nu ska jag ta tag i att !

Take Care !


(La familia på Kimsans student, syster skickade dom nyss eftersom morsan ska dra iväg dom till Canada, så tänkte att då kan jag ju ändå slänga in dom här , haha !)


( Haha , tror både jag och Kimmy får skämmas lite för den här bilden, bättre kan vi ! Men det jag vill ha fram är, najsig tårta jag ställt upp och gjort för min syster va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0