Soft Tisdag, even better onsdag !

Sitter hemma i dalen och prussiluskar lite , ganska skönt ska jag få be och tala om .. Prata lite skit med mammsen och härja lite med daddy, precis så de ska vara , och få hemlagad mat, bara sätta sig vid matbordet ! Fy vad härligt det är ska ni veta !

Kollat in lite julklappisar på Cocoo's där min syster var så snäll och gick med på en liten julklapp där ifrån , fast sen kommer den snåla delen fram av mig och jag tycker det är för dyrt och så hittar jag inte det perfekta ! Önskar att man kunde fått mixtrat och blandat runt lite som man ville av deras prudukter, då hade jag jäklar blivit nöjd alltså !

Kom ju hem med massa fika idag från skolan oxå, alltid lika härliga tisdagar, liksom vem tackar inte nej till gratisfika typ:D Parisebullar och Mazariner och Dammsugar och Frukostbullar och allt sånt, u name it !:D

Har förresten haft lite problems med min arm idag , skum har den varit och öm, och nu är den ännu värre !:( Och inte nog med det så har jag fått massa utslag under ena bröstet !?!?!?  haallå, vad är det som spökar ? jag tycker inte om att iaf , vill vara superb frisk .. :/

Får se vad som händer imorgon , kanske blir en tripp till hultans gymnasium, ja för dom stackarna är ju inte lediga ;) muhaha . Så får gå och härja lite med dom kanske, annars blire nog ganska lugnt, ligga hemma på soffan och bara jäsaa. gött de med ju :D !

Som sagt , hoppas ni förstog att jag är LEDIG imorgon , om ni liksom missade att förstå kanske... haha men fint ska de va ! :D

Take Care suckers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0