Redan inne i november, tiden går verkligen fort "

Ja efter cirkus 9 dagar hemma är jag tillbaka i det ruskiga Kalmar, och stormen håller i sig än , vem kunde tro de ?!!!

Dagen har faktiskt gått segare fram än vanligt, don't know why , men känner på mig att det kommer bli en seg vecka , då vi fick reda på att idag om rugby -biljetterna som ställer till att rejält ? jag menar alla kan faktiskt inte stanna kvar i skolan 4 timmar efter man slutat , men men .. Sen måste man ju planera att dra ner mot stan på torsdag och köpa daddy en present till fars dag som är på Söndag..

Måste ju även berätta att vi bytte grupper idag i skolan , denna verkar lovande faktiskt , kan nog tro att jag kan hålla lugnet i 6 veckor med dem , annars så har jag ju alltid Ronja där nu som får pigga upp humöret på mig isf . Vi fick iaf börja rejält idag , vi blev tårtgruppen ;) haha . Så idag jävlar har det bakas prinsessbakelser , jag och ronja gjorde dom almost helt själva ;) Sen vart det 2 ros marsipantårtor m.m.. Imorgon ska vi även få göra varsin ! Och säljs dom inte får vi ta med dom hem , så Malin och Karin , hoppas på att ingen vill ha min isf för då blir det fika på onsdag ! HAHA :D

Måste även notera ju att vid kvart i jävla fem var det mörkt här .. känner verkligen att jag behöver lite mer lyse, it's to dark for my taste ! Familjen hemma vet att jag älskar ljuset ;) haha.

Hoppas ingen har missat heller att Ullared har ju premiär ikväll på 5:an , själv kommer jag nog mest skratta mig igenom programmet , ta en varm dusch innan och sen blire nog lite smaskig korv undertiden jag skrattar, shoppade ju loss rejält idag på netto , så nu jävlar har jag korv och bröd och rostad lök, vilken kvällsmat ;) YUMMI!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0