POWER TO THIS WOMEN ..

that is me ! Oj vilken dag .. Mot gårdagen som var bajs åt helvete så är den här( eller än så länge varit) kanon !!

Började ju igår med att mitt msn vägrade fungera och jag ringde min kära syster som är familjens datanörd och inte ens hon visste hur vi skulle lösa det .. Så igår var nog den ensammaste dagen i hela mitt liv kändes det som , det där msn ljudet saknade jag riktigt mycket , men idag då jävlar !! Hade verkligen bestämt mig för att antingen skulle datan själv löst problemet och det var bara att logga in när jag kom hem, näe riktigt så lätt ville det ju inte vara . Men jag grejade det iaf , jag hade ju liksom bestämt mig för de ! Så klickade runt lite och titt, nu känner jag mig som mig själv igen :)

Nu har jag iaf slängt på lite soppa som står och kokar på spisen, och nej det är ingen sånn där färdig burksoppa från findus utan den här är all made by love, skalat potatisen själv och allt annat gojs som nu snällt ligger där i och puttrar, det enda som jag fått lite hjälp med var när jag köpte sånn där mixpaket med morötter/palsternacka/kålrot och grejer, liten purjolök låg nog där i med, men sen jävlar är den klar gjord !:D Gött ili GÖTT GÖTT säger jag ..

Men ikväll ska jag nog bli osocial vid msn iaf, har massa plugg att göra fortfarande så det står på schemat, men jag ska nog ändå lyxa till det lite och fira lite med att jag är så jävla bra ! Får se vad kylen har att erbjuda ;)

 

Tog ju förövrigt svinsprutan idag med , så nu jävlar växer det inga knorrar på mig inte .. men lite ont i armen gör det allt, annars känner jag mig kanonens idag ! Men vi får la se hur det känns imorgon..

Take Care !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket snuttan :) Ja den va bäst men vi får se till att denna sommar som kommer nu också får bli bra :) Massa utflykter o skit :D <3

2009-11-19 @ 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0