Pluggar på min fredagkväll :(

Sitter och gör lite nytta faktiskt, skriver terminens bokredovisning som jag snart ska slänga iväg till min lärare Calles spost, inte världens bästa ska jag säga er, märks att jag är sjuk.. Allt går så riktigt mycket segare och huvudet hänger inte riktigt med som det ska, lite synd men man får göra det bästa utav situationen..

Försöker få mig på lite bättre humör och lyssnar på lite fina låtar på Spotify och smaskar lite halvt på en tigermuffins ;) Nammi !

Men snart är det idol, eller om ett par timmar och då hoppas jag vara färdig iaf, man får ju liksom räkna med att allt tar lite längre tid att göra nu . hihi, men så äre..
Kom även på efter mitt första inlägg idag att det var fredag den 13:e, ta det lugnt nu allihop ! Mej kommer det nog inge hända eftersom jag inte lär gå utanför dörren mer ikväll och det värsta vore ju om tv:n paja eftersom det är där jag kommer vara, men tv:n är ju inte så gammal än så de ska nog funka ;d haha.

Take it easy !

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv; Ja jag har faktiskt fått några biverkningar tyvär :/ Ont i armen, hängig, varm och trött. Men hoppas jag blir bättre snart :)

2009-11-13 @ 19:24:42
URL: http://fannylampert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0